Historické pozadí: TV hry byly předchůdci PlayStation. Byla to krabice, která se připojovala k běžnému televizoru a ke které se připojoval jeden nebo dva joysticky. Nejčastější hrou byl tenis pro dva hráče viz obr. 1.
Vaším úkolem je napsat program, který simuluje tuto hru na osobním počítači. Hrací pole jsou dva čtverce vedle sebe -- pro každého hráče jeden. Jednoho hráče simuluje počítač. Lidský hráč může ovládat svoji pálku (raketu) myší nebo klávesnicí dle vlastního výběru a to i oběma způsoby zároveň. Pálkou lze pohybovat ve vertikálním i horizontálním směru. Program nepustí hráčovu pálku z hracího pole.
Před hrou se dá nastavit šířka pálky jako počet procent z délky strany hracího pole. Body se počítají jako v tenise a v průběhu hry se neustále zobrazují. Program vyhodnocuje vítězství a prohru.
Program bere v úvahu dynamiku úhozu, točené míče, odpor vzduchu a cokoliv dalšího, co má podle vás smysl.
Kromě jednouživatelského režimu hry jsou podporovány následující druhy her:
Čtyřhra je ztížena hráčům tím, že pro spoluhráče je hrací pole rozděleno na čtyři kvadranty viz obr. 2. V jednom kvadrantu muže být najednou pouze jeden z hráčů.