ÚVOD
Letošní celotáborová hra je inspirována slavným románem Williama Gibsona: Neuromancer — knihou, která zformovala literární styl cyberpunk. Děj se odehrává v (z dnešního hlediska již) nedaleké budoucnosti — přelidněném světě na pokraji (spíš za pokrajem) ekologické katastrofy, ovládaném přespříliš rozvinutou počítačovou technologií, nadnárodními koncerny (Hosaka Systems, LTD.) a japonci. Kvete počítačový zločin a mnoho lidí se živí nebývale rozšířenou podzemní činností — průniky do počítačových systémů, krádežemi dat a podobně. Tito takzvaní hackeři jsou obvykle mladí, velmi talentovaní počítačoví experti, dopomáhající si k lepším výdělkům od vděčných klientů.
Týmy
Hráči jsou rozděleni na čtyři týmy. Každá skupina je vnitřně členěna na specializace, ve kterých se děti na táboře zdokonalují.
- Chef
- Vede tým.
- Hacker
- Průběžně proniká do připravených informačních systémů a tahá z nich informace, kterými zvýhodňuje svou skupinu.
- Spojaři
- Zajišťují šifrovanou komunikaci mezi částmi týmu.
- Akční jednotka
- Ostatní členové, vykonávající hrubou a špinavou práci.
Tým je najat tajemným panem Armitagem k provedení nebezpečného a pochopitelně velmi ilegálního úkolu.