WARCRAFT II - Pravidla
TIDES OF BLOOD
( Český překlad: Válečné umění II - Příliv krve )
Budovy |
Cena |
Prodej |
Destrukce |
Umožňuje výrobu (stavbu) |
Úderná síla |
Cena |
Hrad |
1500 |
nelze |
32 |
ostatní budovy |
|
|
Konírna |
1100 |
600 |
25 |
koně |
5 |
500 |
Kovárna |
800 |
400 |
20 |
meče |
4 |
400 |
štíty |
1 |
100 |
Pila |
500 |
300 |
17 |
kuše |
3 |
300 |
luky a šípy |
2 |
200 |
oštěpy |
1 |
100 |
PRAVIDLA:
- Obecně: Existují celkem 3 nosiči peněz bez výzbroje, 1 špeh a zbytek upířího
rodu jsou vojáci. Každý má svoji kartu, na kterou mu vedoucí zapisuje, jakou má
výzbroj nebo funkci. Karty se můžou předávat.
- Nosiči peněz: Nosiči jsou nesmrtelní a peníze jim nelze ukrást. Chodí do Zlatého
dolu pro peníze a nosí je na základnu. Jeden nosič bere vždy 100 zlaťáků.
- Vojáci: Vojáci si mohou kupovat zbroj, od každé po jednom kuse. Vojáci mezi
sebou svádí souboje: Když se jeden dotkne druhého, musí si oba ukázat svou kartu
s výzbrojí. Kdo má vyšší celkovou údernou sílu, bere nepříteli jeho kartu. Mají-li
oba stejnou, berou si ji navzájem. Kdo přijde o kartu, nahlas odříkává následující
větu: ,,Drákulo, Drákulo, vrať mi život můj, dám ti duši svou, jsem tvůj.“ Během
jejího odříkávání je vítěz souboje nenapadnutelný a může utéct. Poražený se poté
vrací na základnu pro novou kartu.
- Špeh: Špeh je nesmrtelný. Obchází ostatní základny a zjišťuje o nich potřebné
informace.
- Nákup (a prodej): Na začátku hry vlastní družstvo pouze Hrad. Pokud není
družstvo pod útokem, může si dokupovat další budovy a zbraně, případně budovy i
prodávat. Zbraně si může kupovat pouze tehdy, pokud vlastní budovu, která je
vyrábí.
- Popis základny: Je představována stromem a územím kolem ohraničeným
provazem. Na strom se věsí cedule s nápisy budov, které vlastní.
- Ničení budov: Budova je zničena, pokud ve správném okamžiku (viz bod 8)
součet úderné síly všech nepřátel je větší nebo roven Destrukci dané budovy. Hrad
je možno zničit, pokud již neexistuje žádná jiná budova.
- Útok na cizí základnu: Cílem hry je zničit právě jeden Hrad každého
soupeřského upířího rodu. Útok je zahájen tehdy, pokud nepřítel vnikne do
základny s křikem: ,,Útok!“ Nepřítel musí vniknout do základny najednou a nesmí
dostávat posily. Jinak do základny nesmí. Obránce může dostávat posily. Správce
území (vedoucí) začne nahlas odpočítávat 10 sekund. Během odpočítávání může
docházet k soubojům. Pokud nepřítel přežije obranu a skončí odpočítávání, může
zničit jednu z budov podle bodu 7. Každému z útočících nepřátel ubude po zničení
budovy z úderné síly 5, což se zapíše na jeho kartu. Poté je zahájeno další
odpočítávání, během kterého se může útočník beztrestně vzdálit, nebo pokračovat v
ničení budov...atd.
- Obnovení úderné síly: Pokud útočník přišel při ničení budovy o údernou sílu
(pouze za zničení budovy, ne za ztrátu z boje), má možnost si ji ve své základně
zdarma doplnit.