Osnovy
- Plošná tvorba:(Kresba, malba, grafika,
kombinované techniky).
- Prostorové
tvoření z různého materiálu včetně uměleckořemeslných technik např.
textilních.
- Dekorativní činnosti.
-
Akční tvorba.
-
Příprava na výtvarné školy.
-
Během mladšího školního věku žáci přecházejí od
spontánního dětského projevu k cílenému tvoření.
-
Proto je podporována např. stylizace a
nadsázka, které posilují sdělnost a individuální výraz výtvarného tvoření
žáků (Spíše proto nežádat věrnost zobrazení - např. věrné proporce - , ale
motivovat vyjádření podstaty viděného, např. ve výtvarných řadách a
výtvarných i mezioborových projektech.).
-
Věnovat se stejně kvalitně všem dětem, rozvíjet
i výrazně talentované.
- Účast na
výstavách, přehlídkách, atd.(Např. Mezinárodní výtvarná přehlídka Lidice).
- Účast na
soutěžní přehlídce VDV DDM P 2 "Člověk a jídlo 2010".
|