Osnovy
- Plošná tvorba: Kresba, malba, grafika,
kombinované techniky.
- Prostorové
tvoření z různého materiálu včetně uměleckořemeslných technik např.
textilních.
- Dekorativní činnosti.
-
Akční tvorba.
-
Příprava na výtvarné školy.
-
Během mladšího školního věku žáci přecházejí od
spontánního dětského projevu k cílenému tvoření.
-
Proto je podporována např. stylizace a
nadsázka, které posilují sdělnost a individuální výraz výtvarného tvoření
žáků (Spíše proto nežádat věrnost zobrazení - např. věrné proporce -, ale
motivovat vyjádření podstaty viděného, např. ve výtvarných řadách a
výtvarných i mezioborových projektech.).
-
Během staršího školního věku se žáci dále více
specializují; výuka je proto více zaměřena i na studijní kresbu,malbu,
grafiku a na experimentální techniky.
-
Účast na výstavách, přehlídkách, atd.
(Např.Mezinárodní výtvarná přehlídka Lidice, atd.).
- Účast na
soutěžní přehlídce VDV DDM P 2 "Člověk a jídlo 2010".
|